Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 25 mars 2019

Av Annci Hultström - 25 mars 2019 22:34

... dag. Min kollega är på semester och då är jag både honom och mig. Det bästa med det är att dagarna går väldans fort. Lite för fort iofs. Jag har massor med rensning att göra. En mega-container och två flyttgubbar kommer på torsdag. Då måste jag vara klar med massor. Nåja, det löser sig nog.

Idag är det ju som bekant våffeldagen. Normalt äter jag mina våfflor med falukorv, men nu när jag satsar stenhårt på viktnedgång finns inte det utrymmet. Så det blev med rårörda hallon. Själva våfflan var åxå ett bättre val. Gjorda på ägg, äggvita, kvarg, fiberhusk etc. Tro det eller ej, men de smakade faktiskt våfflor. Ok, inte så frasiga kanske. Men goda.

Åsså var det kör idag. Vi sjunger bl.a Shallow. Och, wow! Det var så fint och mäktigt att jag fick ståpäls.

Nej, nu ropar sängen på mig. Bäst att joina innan sömntåget passerat.

Natti, natti!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards