Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 januari 2019

Av Annci Hultström - 28 januari 2019 21:27

... dag på soffan. Inklusive en tupplur. Och inte en sekund har 4-beningen vikt från vår sida. Klistrad på eller bredvid ett ben. En riktig gosegris. Han är bara fööööör underbar!!

Nu ser vi på Guldbaggegalan, men snart väntar bingen. I alla fall för mig. Jobbet väntar ju mig i morgon.

Barnet mår f.ö bättre. Idag har värktabletterna funkat, så hon har kunnat sova en massa idag. Skönt!!

Av Annci Hultström - 28 januari 2019 10:10

... hem igen efter ett besök hos farbror doktorn. Det var en tveklös öroninflammation. Och en riktigt ful en åxå. Så ful att det blev penicillin. Det får man visst inte i normala fall längre.

När vi satt i väntrummet fick hon älga iväg och kräkas. Av smärta. Och när jag var på apoteket somnade hon i bilen. Nu sover hon igen. Sååå olikt henne. Lilla gumman <3

Hade kunnat tänka mig en tupplur jag med. Natten var lite sådär... hon sov med mig, för att jag ville ha koll. Hon rörde sig mycket och låg och gnydde.

Så... god förmiddag. Natt är det ju inte.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards