Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 21 juni 2018

Av Annci Hultström - 21 juni 2018 07:55

... typiskt att dagen före första semesterdagen vakna och känns sig risig?! Det var igår, vilket gjorde dagen tung. Hade egentligen ingen ork alls till att göra allt som skulle göras (plocka, packa, fixa), men det var bara att peta i mig alvedon och köra på. Idag är det lika illa, så jag får försöka vila så mycket det går.

När resten har vaknat ska vi göra det sista och sedan leta oss mot landet där midsommar ska firas. Den blir dock inte riktigt som den brukar bli, för på lördag f.m letar vi oss vidare till Arlanda och sen till platsen som bjuder på prognosen nedanför. Santorini!

Längtar något så kopiöst. Kroppen skriiiiiker efter semester. Sol och varmt har vi ju haft, så det är ledighet utan planer jag behöver.

Nä, nu ska jag ta en låååång dusch och kolla om luftrören uppskattar varm ånga.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards