Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 april 2018

Av Annci Hultström - 27 april 2018 17:57

... att spräcka den vita månaden för att fira med bubbel. Har nämligen dragits med en bajsmacka (H?s uttryck, själv brukar jag använda surdeg) i 1 år å 2 månader. Den har tagit på tok för mycket energi och har många gånger gjort mig så frustrerad att det ångat ur öronen. Men nu, mina vänner, är den avklarad. Struken på att-göra-listan. Borta för alltid. Såååååå skönt!!!! Att den fört med sig ytterligare elände, som kan bli en bajsmacka, orkar jag inte tänka på just idag. Nä, nu ska jag bara njuta av känslan. Och fira. Med vatten. Förvisso i ett finare glas ;-)

Skönt åxå med en långhelg i antågande. Känns lyxigt värre med 4 lediga dagar. Blir 4 lökiga dagar. I morrn är vi bortbjudna till fam. H. På söndag och måndag är vi planlösa. På tisdag kommer mor & far på lunch.

Vad ska ni göra?!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards