Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 december 2018

Av Annci Hultström - 2 december 2018 21:44

... första helg är snart till ända. Den kan sammanfattas med ett ord: Produktivitet! Eller ja, ett till: Trevlig!

Igår vaknade jag lååångt före tuppen. Efter en stunds vridande i sängen var det lika bra att få upp, så vid 06.30 började jag städa och göra jul. När jag väckte de andra vid 09.30 var allt klart, så frukosten kunde ätas med en gnutta julstämning.

Lite senare på dagen blev jag akut trött å tog en tupplur. Och oj, som jag sov. W kom upp å väckte mig med orden: ?Din klocka har ringt i 7 minuter, så du måste nog gå upp nu?. Helt galet. Minns inte att det hänt förr...

Jag kastade mig upp å in i duschen. Efter lite piff letade jag mig mot stan. Inledde med middag på Lilla Prag och fortsatte sen till Globen och Björn Skifs-show. Kom hem igen vid 23-rycket... trött, men nöjd å glad.

Idag vaknade jag inte förrän 07.15 (wow). Klev upp å började baka. Här är skörden:

Finska pinnar, Märtas chokladsnitt, kolasnitt, kokostoppar, saffransbiscotti och trillingnöt. Däremellan fortsatt städning och matlagning. Behöver jag säga att jag är J Ö T T E trött?!

Har utöver det haft en trevlig första advent. Vi hade julmustprovning. Med nybakat och tänd brasa.

Men lite trök har det varit åxå. W?s höftsmärta har blitt aningen bättre, men nu har hon så ont i ländryggen (säkert pga felbelastning) och axlarna. Hon kan inte lyfta armarna, värst är höger... samma sida som den värsta höften. Så det blev en tur till akuten. Där hänvisades vi till VC i morgon för vidare utredning, så H tar henne dit i morrn. Så skumt... hmmmm.,.

Nä, nu - sängen.

Sov gott å dröm sött <3

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards