Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 11 december 2016

Av Annci Hultström - 11 december 2016 08:30

... och ett snöklätt landskap. Dagen kunde inte ha börjat bättre!

Vad hände igår då? När jag vaknade, efter en kass natt, hade jag så sjukt ont i foten. La mig på soffan och kollade på "A Christmas Carol" för att skingra tankarna, men det fick sådär. Smärtan tog överhand. Värktablett hade ju varit ett alternativ, men då jag ordinerats endast 1 på morgonen och en på kvällen ville jag "spara" lite på dem. Vid 9-tiden stod jag dock inte ut längre. Efter att den kickat in vaknade resten och jag blev utfodrad. Sen drog H ut på shoppingtur, W "skärmade" och jag vilade lite till.

När smärtan blev hanterbar passade jag å W på att slå in julklappar. Hon var grym och hjälpte mig verkligen.

Efter ytterligare vila gav vi oss på att julpyssla lite. Hade köpt lyktor med inbyggd blinkande led-belysning i. De var omålade från början, men vi gjorde de så fina så.

Här är mitt mästerverk:

Och W's mästerverk:

Och så båda ihop. Med belysningen på. Tyvärr ser ni inte det hysteriska blinkandet, så ni får föreställa er dom i värsta amerikanska andan:

Vi blev oerhört nöjda och stolta :-)

Det krävde dock vila. Igen. Även om jag konstant har foten i högläge blir det jobbigt och gör ont. Så det kommer definitivt bli måååååånga timmar på soffan framöver.

Jag duschade igår åxå. Som om det var nåt att skriva om. Egentligen inte kanske, men det blir ju lite av ett projekt. Plasta å tejpa foten, slå mig ner på mina nya fina stol och stänga foten ute mellan duschdörrarna. Och sen börja. Jösses, vilket sjå att tvätta vissa delar av kroppen. Phu... ;-)

Glömde en bild från klappinslagningen. Det går inte att lägga in den var jag vill när jag bloggar i appen, så nu fick det bli såhär.

Tror W önskat sig 2 armar till. För att slippa göra såhär när snöret skulle på:

Hahahahahahahaha <3

Hennes skola ska f.ö ha julkonsert i dagarna 2. Kom vetja!!!!

Nä, nu ska jag väsnas lite inhopp om att någon mer tänker vakna ;-)

Önskar er en fin...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards