Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Annci Hultström - 12 maj 2015 22:44

... från W's gympagrupp ända hem hit. Det kom nämligen ett litet rött paket (utan vita snören) med posten till henne. Och blev hon glad eller blev hon glad????

Sååå himla gulligt av dom. Och nallen då, så söt. Med bruten arm å allt.

Om ni undrar över krigsmålningen så var det lite firande på fritids idag. Då fick de ansiktsmålning. Och W's nylle var tillpiffat med I -rött hjärta- 1D. Alltså; I love OneDirection. Sötnosen.

Nu är allt packat och klart. Kl 14 i morrn rullar bilen. Mot det rika landet i Väst.

Men nu - Natti natti!

Av Annci Hultström - 12 maj 2015 17:28

... en lila overall? Ja, det är ju tveksamt. Men i ett par lila skor då?

Man får ju hoppas på det, för de här godingarna hoppas jag få ha lääääänge. Sjukt sköna!! Fast iofs, om jag ska bli 100 år så betyder det att de måste hålla i ytterligare 57 år, och det känns ju föga troligt.

Nu är det bara en halv arbetsdag kvar, sen är det dags för lite ledighet igen. Och med den ett Norge-besök. Längtar väldans, för nu är det åt H-vete för länge sen vi sågs.

Nä, nu - hemma!

Av Annci Hultström - 12 maj 2015 07:53

... kan man välja att ligga kvar och irritera sig på att man inte somnar om eller så kan man göra som jag... åka till gymmet!

Vet iofs inte om det var ett genidrag, för ojoj vad benen var tunga.

Nåja, fick ihop 4,5 km i alla fall. Alltid nåt.

Förresten... Minns ni:

... mitt flipbelt som jag fick av Marre i present när jag fyllde år? Det är en helt fantastiskt uppfinning. Kommer aldrig någonsin använda en sån mobilhållare man sätter runt armen igen. Allt ligger där det ska. Och lursladden är aldrig ivägen. Så TACK igen min vän <3

Nu är jag snart på jobbet. Där blir det en välförtjänt frukost :-)

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards