Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av Annci Hultström - 27 augusti 2015 22:33

... vi alla har ett visst vanemönster när det kommer till morgonrutiner. Mitt är: vakna (oftast innan klockan ens ringt), gå upp och ta telefonen med mig in på toa. Väl där öppnar jag Facebook. Det första som möter mig där är frågan; Vad gör du just nu? Vad svarar man på det? "Bajsar"? För det är ju det jag gör (eller ja... kissar gör jag ju åxå såklart, för jag kan verkligen inte göra tvåan utan att ettan liksom hakar på).

Eller ska man dra till med nåt "rosa-moln-fluffigt" som; "Bakar härliga scones innan jobbet, medans min rosendoftande familj gnuggar Törnrosa-sömnen ur sina vackra glittrande ögon!"

Nä, då kör jag på det första alternativet faktiskt... för gaaaah vad allt Facebook-fluff gör mig kräkig. Ja, alla jag-är-så-bitter-inlägg gör mig åxå kräkig för den delen.

Äh, nog om det. Bla bla bla...

H har varit på jobb-event idag, så då roade jag och W oss på egen hand:

Japp, bullbak. Kanel på ena sidan och vanilj på andra. Självklart var vi tvungna att smaka åxå. Annars törs man ju inte bjuda... juh.

Nu väntar bingen. Och somnar jag fort blir det snabbare fredag. Då väntas fredagsmys hos fam J. Trevligt, trevligt.

Så god natt hörrni å sov som ni förtjänar!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards