Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Annci Hultström - 3 februari 2014 23:08

... att det kommer gå sådär med MEK.

Idag blev det inget gjort, för fokus har legat på att få i ordning en massa inför resan.

Och bortsett från det sitter det nån liten sate inuti min högra, djupa sätesmuskel och nyper mig i ischiasnerven med en tång. Typ. Satan vad ont det gör så fort jag tar ett lite längre steg.

Jag har försökt googla mig klok... och ja, överansträngning är väl det närmaste jag kommer. Låter väldigt rimligt. Så nu blir det stretch och lite lättare promenader. När tid finnes mellan fixandet.

Zzzzzz... God natt!!

Av Annci Hultström - 3 februari 2014 06:41

... med ett ryck. Redan kl 04.30 Passen - är de giltiga?? Var helt säker på att mitt går ut i juni och för att resa till Thailand måste det vara giltigt 6 mån efter hemresa. Skit. Fan.

Försökte komma in på Polisens hemsida för att kolla upp närmsta passpolis. Hemsidan nere. Klia håret. Fundera. Jag skaffade ju nytt efter att vi gift oss, så är det verkligen juni det går ut? 30 min senare gick jag helt enkelt upp och kollade.

Tack och lov - mitt går ut juni -15, H's i jan-15 och W's i okt -16. Så frid och fröjd. Men kunde jag somna om efter det? Nä, det kunde jag inte. Så jag har vilat lite och googlat Ao Nang-tips. Det blir bra det här.

Nu ska jag gå upp och göra mig redo för en arbetsdag. Den första av de 4 som återstår innan avresa.

Önskar en fin dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards