Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 juni 2014

Av Annci Hultström - 2 juni 2014 22:53

... har ni nog aldrig sett mig...


Alla smycken är avtagna. Sminket borta. Inte en gnutta kräm... varken på kropp eller i ansiktet. Inte några hårprodukter. Ingen deo. Och jag har just duschat i klorin. Typ.


Utöver det är huset storstädat och sängen renbäddad. Clean as hell alltså. Och med det är jag redo för kniven. Hoppas bara inte den täppta näsan ställer till det...

Nu ska jag sova och vaknar jag - av någon outgrundlig anledning - före kl 6, då äter jag en macka (det får jag då). Annars får jag bli hungrig helt enkelt.

Natti natti!!

Av Annci Hultström - 2 juni 2014 17:44

... arbetsdag den här veckan nått sitt slut. Det har varit häcken full. Minst sagt. Men det kändes som jag hade koll på min överlämning när jag gick. Hoppas den känslan stämmer...

Nu sitter jag på bussen hem. Där väntar middag, vila och tvagning med Descutan (blääääää). Förkylningen är i princip bra, men näsan är iofs täppt. Det hoppas jag inte ska ha någon betydelse. Nån som vet??

Tanken var att jag skulle komma med ett nytt tema igår... men vet ni vad? Min hjärna fokuserar på helt andra saker just nu, så det får vara helt enkelt. Kanske kommer jag på nåt när jag intar sofflocket EFTER operationen.

Förra veckan var ju H med W till VC. För prickarna. Ett blodprov togs, som inte visade på allergi. Så vi ombads komma med henne idag igen om det inte var bättre. Det var det inte. Men när han kom ned med henne idag fanns inget att göra. Det var inget att undersöka vidare. Prickarna försvinner förr eller senare. Mmmmm... P U C K O!!!! Ska se om det går att komma till en allergiklinik utan att gå igenom VC. Eller kanske söka hos en privat läkare. För det fattar väl vemsomhelst att nåt är fel.

Nä, nu anländer bussen snart min hållplats... så adjöken för nu.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards