Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Annci Hultström - 26 mars 2013 21:17

... när förvirringen är så total att det resulterar i att jag glömt att jag kört min egen bil till jobbet????

Jag var ju på bio efter jobbet (såg fö "Små citroner gula"... en UNDERBAR feelgoodfilm som bara måste ses). När den var slut säger jag till Sara att jag tyvärr inte kan skjutsa henne hem för att jag har jobbilen (svårt att motivera de extra milen, ärlig som jag är).

I samma ögonblick inser jag förtvivlat att jag glömt nyckeln på jobbet, för jag har inget minne av att jag lagt ner den. Vi har den i en typ av flygbiljett-plast-ficka, så det har man liksom koll på...

Jag börjar leta efter den i väskan, men hittar bara min egen bilnyckel. Min egen. Varför???? Jo, kanske för att det var den jag körde in till jobbet med idag (efter ett kundbesök)!!!!! Suck... det saknas ett par hästar i stallet kan konstateras. Och det är pga trötthet, inget annat. Så det så. Därför ska jag sova nu och sedan jobba undan morgondagen i rask takt, för att sedan ta heeeeeelg!!!!!

Så god natt! Vill ni mig nåt är jag vaken från 05.30 Ok?'

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards