Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Annci Hultström - 31 augusti 2012 22:00

... och ett glas rött i knoppen, kan jag ju inte säga att jag är direkt piggare nu än innan. Så det är kanske lika bra att jag lägger mig. Kul tjej. I säng vid kl 22. En fredag. Hmmmm... Men det är väl lika bra, så jag håller ögonen öppna i morgon när vi får middagsgäster. Vore ju trist att sova bort det :-)

Förresten... Nu är pappa-maken hemma och allt är i sin ordning.

Så god natt och sov gott!!

Av Annci Hultström - 31 augusti 2012 18:14

... trött att dessa sovställningar inte hade varit några som helst problem att somna i:

   

(bilderna hittade på google... vad skulle man göra utan google förresten???)


Så det är helt klart att 5 timmar inte räcker. Den stora frågan just nu är hur jag ska hålla mig vaken tillräckligt länge för att vara, åtminstone lite, trevlig med min älskade man som kommer hem om drygt 1,5 timme. Kanske borde jag passa på att unna mig en powernap på 15 minuter. W är ändå hos en kompis och planet är sent. Ja, så får det bli.


Men innan jag avviker måste jag ju visa en märkvärdig liten tös (clown??) som visar upp sin mattebok. Vilken min... undrar var hon får allt sånt ifrån.


God natt - på en stund!


p.s det tog mig f.ö 50 min att köra från Birger Jarlsgatan till Kista idag och det mesta av den körtiden var i innerstan. Hmmmm... och blä...

Av Annci Hultström - 31 augusti 2012 06:01

... timmar senare ansågs jag alltså vara pigg nog att vakna.

Hade svårt som f*n att somna igår. Mängder med tankar som for runt. Vet att jag kollade på klockan precis kring midnatt, sen måste jag ha somnat. Vaknade gjorde jag 05.09, med ett ryck, lätt illamående.

Drömde nämligen att mc-killen kom till mig. Han visste att han skulle bli missförstådd och klandrad för sin egen olycka. Han tackade mig därför för att jag trodde att någon annan skulle kunna ha varit orsaken till hans död. Vilket var fallet.

Jag såg hur han såg ut. Mörkt hår, bruna ögon, svart mc-ställ i goretex med röda detaljer. Hjälmen höll han under höger arm.

Flummigt!? Jag vet. Det är därför jag inte kan somna om. För de som känner mig vet att jag tror på övernaturlighet (till en viss gräns) och att man inte bara blir till förmultnad jord den dagen man vinklar tofflorna.

Men såhär verklig dröm????

Kanske får kontakta Saidas syskon för att få svar ;-)

Nu ska jag masa mig upp och så småningom iväg. Vi hörs i afton. Då kommer en efterlängtad pappa/make hem. Ha det gott tills dess!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards