Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Annci Hultström - 8 juni 2010 20:25

Som jag skrev tidigare, så blev det pannkakor till middag. Har ätit det ett par gånger förut och det har gått bra. Men icke idag. Dumpade. Mådde illa och ville sova. Inte jättekraftig dumping, men ändå. Så nästa gång blir det något annat för mig när familjen vill äta det.


Och vet ni vad? Jag har sett ett helt avsnitt av Biggest loser UTAN att gråta. Vad hände? Somnade jag? Hmmm... men jag minns ju allt. Skumt...


Nej, nu ska vi se ett par avsnitt av How I met your mother. Sen blir det sängen... måste vara utvilad i morgon när jag ska springa Blodomloppet. Håll en tumme för att det är bra väder. Please?!


Sov gott och dröm sött - när det väl är dags!

Av Annci Hultström - 8 juni 2010 16:00

... som behövs för att göra folk här på företaget glada. Snacka om att de är utsvultna på "det lilla extra". Som t.ex nu... jag har lagt det lilla som är kvar av veckans frukt i en fin glasskål istället för en mer än halvtom tråkig ful korg. Och det har fått var och varannan att lyfta på ögonbrynen och berömma. Och varje dag kommer någon förbi och säger att det ser så fint och proffsigt ut här nu. Tänk vad en STOOOOOOOOOOR städning + lite annat piff kan göra.


Hade ju lunchmöte med min chef + kvalitetsansvarig idag. Och alla är idel nöjda. Jag har mer än väl svarat upp emot kundens förväntningar. Kul att höra. Men iofs - det är kanske inte så konstigt med tanke på hur det var här. Behövs egentligen inte mer än att jag fått i ordning, är trevlig och på plats tror jag. Men som sagt - kul som attans att höra. Det var ett tag sedan jag fick cred för mitt jobb på det sättet.


Nu är det snart dags att gå hem. Japp, jag vågar mig på att skriva detta på arbetstid... är så lugnt här och jag har gjort allt jag ska idag. Nu inväntar jag bara in det magiska 16:30-slaget. Då går jag. Hem. Där ska det göras pannkakor idag. Mmmmm... Sedan måste jag ringa Lotta-Li åxå. Måste få planerna till morgondagens "Blodomlopp". Mötesplats och så. Ni håller väl en tumme för att det är fint väder i morgon va? Eller är det kanske regn man ska ha, då lär man väl springa utav bara f*n  .


Förresten, filmen igår. Det blev en Beck. Men det var en annorlunda sådan... inte som de brukar vara. Så jag somnade. Kanske hade jag somnat oavsett. Vad vet jag?!


Nej, mina vänner. Nu ska jag avrunda. Önskar en fortsatt bra eftermiddag. Återkommer framåt kvällskröken.

Av Annci Hultström - 8 juni 2010 07:56

... kvar, 36 tappade! Det är - som jag skrivit tidigare - SURREAL BUT NICE.


Fast nä, det måste faktiskt uppgraderas nu. Så SURREAL BUT FUCKING NICE är det som gäller numera.


Den gångna veckan bjöd på -1,2kg. Firar det hela med att ha en byxa i storlek 44 på mig. Mmmmm... jag njuter!!


Nä, det blir en kortis nu... öppnar växeln om 4 minuter. Hörs senare. Ikväll. För på lunchen hinner jag inte idag. Ska äta lunch med min chef.


Ha en underbar dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards