Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Annci Hultström - 14 februari 2010 23:43

... här är det inlägg bara till dig!


Nu har du nyss börjat jobba ditt nattpass. Tänkte att du skulle få något att läsa. Men detta blir det enda du får ikväll/natt, för snart ska jag gå å lägga mig.


Tack för ikväll. Trevligt som alltid. Även om det bidde en snabbis. Önskar så att ni bodde närmare, så spontaniteten skulle vara lite mer lätthanterlig. Men, nu är det som det är... Vi får helt enkelt vänta tills ni flyttar ht ;-).


Tänk, vännen min, att snart åker vi. 3 veckor kvar. Ser fram emot det såååå mycket. Ska bli så kul att få visa er platsen som äger en del av våra hjärtan. Hoppas ni kommer att gilla det lika mycket som vi. Men det tror jag. Vi tycker ju så lika om i princip allt, så det blir nog inga problem.


Ska bli så kul att få vara med barnen åxå under en lite längre tid. Och att få se Wilma & Sami leka ihop. Nice - upphöjt till 10 :-).


Förresten, kollade lite på Tradera... brallor till mig tänkte jag. Men nja... hittade 2 som jag ska lägga bud på. Men annars var det mest old crap. Ska nog en sväng till Kapp Ahl i morgon. De har ju en del rea just nu. Ska ta en titt där.


Men vet du? Nu ska jag avvika... måste "operera" mitt finger. Är helt svullen och öm. Verkar ha blitt någon inflammation. Ska se om jag får ut nå´t ur det. Sen blir det sängen.


Ha nu en så bra natt som det går, somna inte.


Vi hörs något i veckan, och sen ses vi på söndag.


Take care!


Puss & kram, love ya!


/ A

Av Annci Hultström - 14 februari 2010 23:33

... crap vad fort en helg kan gå.


Det var toppen att bada. Wilma var helt vild. Hon har aldrig vågat så mycket som idag. Det var underbart att se. Hon brukar vara lite reserverad... men idag kastade hon sig hejdlöst i plurret... gång efter gång. Hon dök med mina simglasögon, åkte vattenrutsch typ 100 ggr - själv, klättrade på flytsaker... ja, hon var som en fisk. Och älskade det. Vi hade åxå kanonkul... eller ja, jag simmade runt och oroade mig för att tappa badbrallorna... tog ju ett par av mina gamla. Dumt gjort! Satt lite väl löst. Men som tur var så hade de ett band som fick att knyta åt. Och det gjorde jag. Knöt åt alltså. Då sa att de bättre. Men det blir ett par mindre nästa gång. I Thailand :-).


Efter det drog vi en snabbis till Lotta med familj och käkade vår medhavda middag där. Kan ju inte passera Uppsala utan att kika in :-).


Efter det bar det av hem och Wilma somnade i bilen. Innan vi ens lämnat Uppsala. En slut liten tjej.


När hon somnat kröp vi upp i soffan och tittade på en film på kanal 3, "Catch and release". Helt ok feelgood-film.


Nej, nu blir det sängen. Men vi hörs i morgon igen. Då lovar jag att återkomma med bilder som jag utlovade idag. Hann inte med det helt enkelt.


Men. Dröm sött!

Av Annci Hultström - 14 februari 2010 11:24

Ja, det är det idag. Så Glad sådan önskar jag er alla. Vi ska "fira" den med en tur i pulkabacken tänkte vi. Sedan blir det nog lite god middag framåt kvällskvisten.


Jag har delat ut paket - återstår att se om jag får något själv?!


Fick förresten veta idag att Henriks kusin fått sitt andra barn. En flicka! Det var planerat med snitt på onsdag 17/2, men hon kom med akutsnitt i fredags. Mamman hade fått en blödning (orsak än så länge okänd) så de valde att plocka ut henne. STORT GRATTIS till er!!!! Längtar efter att få se henne.


Sedan har mamma & pappa fått huset sålt nu. Det är med blandade känslor... kommer nog fälla en tår eller två när vi lämnar huset för sista gången. De fick vad de ville och utflytt ska vara klar i mitten av april som det ser ut nu. Vi åker upp i påsk och flyttar ut allt.


Nä, nu ska vi göra oss klara här... Har inte kommit någon vart med det idag. För Wilma lät oss sova idag... kl. 9:40 vaknade jag. Då hörde jag att hon var nere och såg på tv. Snällt och väluppfostrat barn va´ som låter sina päron sova ut ;-).


Ha en toppendag, hörs senare!


Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards