Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 31 mars 2019

Av Annci Hultström - 31 mars 2019 20:19

... helgen snart till ända. Men tidigare i veckan då? Kan berätta att den var helt galen. Jobbmässigt sett. Kollegan hade semester, så jag var både honom och mig. Plus en massa extra. Har inte haft ett uns ork över att skriva blogg för. Men nu så… nu hade jag ork och tid.



I onsdags fick vi leverans av NewBody som W + klassen har sålt. En pall, med 256 förpackningar. Såg framför mig hur vi skulle sortera till döedagar. Men döm om vår förvåning, och glädje, när det kom färdigpackat per säljare.


Har snittat 13000 steg/dag på 4 dagar. Bara på jobbet. Igår torsdags var det 18956 när jag lade mig. Kommer nog vara så ett par veckor till, sedan ska det nog lugna ner sig. Vi hade ju containern där. 30 kubik. Den största. Om den räckte? Nä. Vi har nästan lika mycket kvar, så det blir till att ta dit den nästa vecka igen. Men sen ska det väl ändå vara bra för ett tag.


På kvällen blev det något snabbt, men ändå helt ok om jag ser till nyttighetsfaktor; Dumplings! Jag tycker det är så gott.


De andra åt pasta med pasta sås.


I fredags när jag åkte till jobbet vad det verkligen vår i luften. +7 redan kl. 06.30 Underbart!


På kvällen blev det hämtmat av värsta sort, pizza. Jag orkade helt enkelt inte tänka, men än mindre laga maten. Jag erbjöd de andra två att ordna det om inte hämtmat funkade, men... de valde åxå pizz.


Jag blir så irriterad på mig själv. Har ett sår precis i näsöppningen som jag fantame inte kan låta bli. Varför är det så svårt? Precis sådant jag säger till Wilma om, åsså gör jag det själv. Och när hon sa åt mig igår blev jag irriterad som ett tonåring. Vem är hon att säga till mig att sluta peta på det?   


Nu har vi förresten bokat en resa. Vi ska till Krakow (och Auswitch) med en klasskompis till W och hennes päron. Ska bli supertrevligt. Och lite obehagligt. Men intressant. Delade känslor. Har ni några resetips, hojta till!


Nä, nu blir det en kopp thé och ett kvällsmellis. Sen väntar sängen.             

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards