Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 mars 2019

Av Annci Hultström - 26 mars 2019 21:34

... från 2:a gången i föräldracirkeln ?Älskade förbannade tonåring?. Den bygger på boken med samma namn:

Även om vi, i dagsläget, är ljusår ifrån att uppleva de problem många har med sin tonåringar så ville vi ändå gå den när tillfälle gavs.

Förra gången pratade vi om att framföra sina åsikter i jag-form... Jag skulle bli glad om du... Jag blir ledsen när du..,

Det tar bättre då sägs det.

Innan vi drog sa jag till W: Vi föräldrar skulle bli väldigt glada om du plockade ur/i diskmaskinen under tiden vi är borta. Men prioritera läxa, lek med katt och dusch.

Det funkade! Utöver det hade hon gjort läxa, lekt med katten, duschat, tagit kattlådan OCH gjort te till oss. Allt dokumenterat på snabbspolad film. Underbara unge!!!!!

Nu är det jag som ska duscha. Sen sova.

Så... natti natti!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards