Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 24 februari 2019

Av Annci Hultström - 24 februari 2019 09:22

... eller nä, morgon räcker idag.

Hade pannknack hela dagen igår och var superseg. Sov tillåmed 1,5 timme på soffan, trots den perfekta natten. Vaknade, efter 8 timmars god sömn, med pannknack. Igen. Och halsont. Igen. Blä!

Är ju ledig mån + tis (sportlov) och ska göra saker med W, så må det inte bli värre än så här.

Såg ni mellon igår? 2 takter in på Lundviks låt behövdes för att han skulle få min röst. Gillade den. Han, den lilla killen som jag inte minns namnet på, Benjamin Ingrosso-kopian, hans låt var åxå bra. Gillade åxå den första, hon i fjäderdräkten. Resten... nja... Anton Hagmans var typ det sämsta någonsin. Inte bra. Alls. Men så åkte han ut åxå.

Nä, nu ska jag rådda frulle.

Ha en finfin söndag! <3

Av Annci Hultström - 24 februari 2019 00:34

... var liten läste vi ofta den här boken för henne:

Vid någon rensning försvann den dock till allas sorg. Vi trodde vi råkat slänga/gett bort/sälja. Eftersom den var oss kär har vi letat efter den på bilaffärer, men finns inte att få tag i längre. Men så hittade vi den i förrådet för en tid sedan. Oj, så glada vi blev. Den har mest stått i W?s rum, men ikväll läste vi den. Sååååå söt!

Kolla in den här då... kan ju tro han är på fyllan ;-)

Somnade halvvägs :-)

Nej, nu - God natt!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards