Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 16 februari 2019

Av Annci Hultström - 16 februari 2019 17:31

... på en lyckad lördag är ansiktsmask och bubbel (alkoholfri).

Så småningom blir det middag. Vi kör hotellets restaurang igen. De har massa gott på menyn, miljön är fantastisk och servicen likaså. Varför bryta ett vinnande koncept?!

Vad gör ni ikväll?

Av Annci Hultström - 16 februari 2019 15:23

... långfrukost blev det långpromenad. Det är sedan länge.

Efter det lite shopping på byn, med tillhörande morotskakafika.

Nu bjuder den här in till en stunds vila:

En dag helt i min smak!

Av Annci Hultström - 16 februari 2019 08:34

... morgon världen!

Igår åt vi en supergod middag på hotellets restaurang, Strandkanten. Jag åt en fisk- och skaldjursgryta och Torhild en kalvfilé. Sen låg vi i sängen och pratade i timmar. Och nu vaknade jag till en morgon med blå himmel och sol. Jag har sovit gott. Och länge. Det här var precis vad jag behövde!

Med tanke på vädret ska vi ta en promenad, insupa SOLEN!

Ha en fin dag, det ska jag ha!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards