Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 6 februari 2019

Av Annci Hultström - 6 februari 2019 22:18

... på jobbet, kom jag hem och plockade undan här hemma. Sen var det dags för middag. Idag blev det Kesoplättar.

Idag åt vi de med vaniljkvarg och bär. Och vad ska man säga annat än MUUUUUMS!

Hmmm... ja, det var väl allt för idag. Roligare än så blev det inte. Och med det säger jag God Natt <3

Av Annci Hultström - 6 februari 2019 06:07

... ordet längtar igår. Det var befriande. Har faktiskt inte känt så för något under hela hösten. Inte till min födelsedag. Inte till jul. Sådant som normalt får mig att längta. Jag har heller inte sett fram emot middagsdejter och annat trevligt. Jag har gjort det, men mest känt INNAN att det är en börda. Väl i det har jag såklart njutit, men tiden innan. Blä. Dock kände jag inför middagen i torsdags, med en vän, att jag såg fram emot det.

Räder möjligen så att det kanske börjat vända?! Och behövdes det i sådant fall inte mer än att tänka tanken och sedan blotta mig i bloggen? Mycket mer än så har jag knappt hunnit förändra.

Iofs är det tanken som styr allt i livet... Nåja, jag ropar inte hej än.

Nu måste jag sätta fart. Jobbet väntar.

Önskar er en toppendag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards