Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 4 februari 2019

Av Annci Hultström - 4 februari 2019 21:40

... inlägg igår. Och tyvärr även idag. Sov som ett praktarsele i natt, så inspirationen finns inte riktigt där. Men några rader ska jag väl kunna knåpa ihop.

Jag fjäskade för familjen igår och stekte plättar till frukost. Eller, nä... Lunch! Klockan hade nämligen passerat 12 innan vi kom till skott.

Herregud. Vilka slöhögar. Eller, nä... slöhög i singularis ska det vara. H bad om att bli väckt vid 9-rycket, men W fick sova. Och när jag fick en katt i knät var jag fredad från sysslor och då råkade klockan bli så mycket.

Som jag skrev igår skottade jag ju fram bilarna. Min står ju i carport, men H?s får stå ute eftersom den har dieselvärmare. Frågan är om den rått på det här:

Tack å lov ska han inte ha den under hela veckan (kurs i stan = lättare med buss), så det hinner väl regna bort...

Idag lämnade jag in en jobbil på verkstaden och gick tebax. Då regnade det INTE kan jag meddela <3

Efter jobbet idag var vi på utvecklingssamtal i skolan. Då fick vi träffa den nya mentorn, tillika musikläraren. Han verkar grymt bra och W är störtförtjust. Hoppas han stannar!!!! Barnen behöver stabilitet nu efter att hela 6:an + första halvan av 7:an var K A O S!!!

Nä hörrni, nu avviker jag. Sängen ropar mitt namn.

Avslutat med några klokheter som levererades av föreläsaren förra veckan. Åh, så många som borde ta till sig dessa...

God natt och dröm sött!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards