Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 januari 2019

Av Annci Hultström - 27 januari 2019 23:12

... mycket ynkligt barn här. Febern stiger och hon har stundvis skrikigt och gråtit av smärta. I örat den här gången. Alltid är det nåt...

Jag tar henne till läkaren i morgonbitti, om det inte lugnat sig tills dess. För det lutar ju åt öroninflammation.

Hon har fått lite tröst av Sirap, men det har tyvärr hjälpt föga:-(

Men nu - God Natt!

P.s Filmen om Ted var jättebra!!!

Av Annci Hultström - 27 januari 2019 19:36

... inte, utan följde snällt med till affären. Passade även på att lämna gamla mediciner på apoteket och panta ett Mount Blanc med pant. Det blev nästan 500kr. Helt sjukt!! Ytterligare en sak vi behöver göra oftare än var tredje månad.

Nu ska vi se filmen om Ted Gärdestad. Sen väntar nog bara bingen för mig.

Barnet hade f.ö 38.1 för en stund sedan, så det lutar åt att hon får bli hemma i morrn. Är det inte det ena så är det det andra...

Av Annci Hultström - 27 januari 2019 13:31

... söndag. Och inte vilken söndag som helst, utan lökar-söndagen. Den söndagen som skulle ha inkluderat långpromenad i solen med avslutande korvgrillning, men som blev precis tvärtom. En lökar-söndag i soffan. Detta eftersom barnet vaknade med världens dunderförkylning. Krupphosta och toksnuva.

Vi har nyss ätit brunch och nu blir det film. Sen måste H å jag pallra oss iväg till mataffären för veckohandling. Usch, vill inte gå ut. Jag kanske kan förhandla?!

På tisdag är det dags för nästa steg i projekt ?återuppbyggnad?, psykologbesöket. Blir allt mer pirrig. Tänk om det river upp saker i det glömda, som gör saken värre?! Men då är det kanske för att det sedan ska kunna bli bättre. Ja, den som lever får se.

Kolla in den här godingen:

Det ser såååå mysigt ut. Tänk vilken tur vi haft som fick just honom!

Nä, nu - film!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards