Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 januari 2019

Av Annci Hultström - 26 januari 2019 18:57

... tårkanalerna för en tid framöver!

Vilken underbart fin film! Inte bara handling och musik, utan hur den var sammansatt. Wow! Och att se den i IMAX var en hit. De utlovade en känsla av att vara i filmen och ja, det stämde. Riktigt maffigt!!

Nu provat herrn i huset skor. Verkar få napp. Det är bra. Händer inte så ofta nämligen. Så jag håller tummarna för att det går hela vägen.

Sen blir det middag. Någonstans. MOS har ju lite att välja på.

Av Annci Hultström - 26 januari 2019 09:45

... alla trogna läsare! Hoppas ni sovit gott och att lördagen börjat bra.

Själv har jag sovit... eh... ok kan man väl säga. Har blivit väckt av 4-beningen några gånger. Han tycks ha kört 5-kamp med grenarna; Hopp på kvinnohuvud, bett i kvinnoarm, gång på kvinnorygg, ålande under fluffigt täcke och slick på kvinnonäsa. Han vann alla grenarna.

Det var väl gårdagens sövning som gav oanad nattork. Ja, han kastrerades igår. Så no more balls.

W?s läkare ringde igår. Merparten av proverna var bra, men blodvärdet hade sjunkit från 117 till 104 på drygt 1 månad. Det ska ligga över 120, så hon har alltså blodbrist. Mer prover ska tas för att kolla om det kan vara gluten. Då måste behandlingen vara en annan än den tänkta nämligen. Tills det är gjort måste hon vara utan mediciner, för rättvisa resultat. Så det blir några sämre dagar från i morgon.

Idag ska jag å H på shopping/bio/middags-dejt. Vi ska se Bohemian Rhapsody i IMAX. Ser fram emot det. Var länge sedan vi gjorde nåt bara vi. För länge sedan...

Nej, nu ska jag väcka gänget. Önskar er en fon lördag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards