Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 23 januari 2019

Av Annci Hultström - 23 januari 2019 21:04

... träningsfattig dag till ända. Och jag har bestämt mig för att inte få dåligt samvete över det just nu. För med tanke på dom för tillfället slitiga arbetsdagarna, som bara dom genererar minst 10000 steg, räcker det liksom.

Så idag har vi plockat i huset och i morrn blir det storstädat. Av mig. Jag gör det bäst själv. Helt själv. Resten får gärna fly fältet, då går det ännu bättre.

Träningen tar jag till helgen och de dagar som jobbet tillåter.

Jag fick f.ö mina provsvar häromdagen. Ser man till dem är jag frisk som en nötkärna. Hade visst toppen-värden. Så då är det ?bara? det mentala som fått sig en känga. Bra på ett sätt, men det hade varit skönt om det var ?nåt? så läkaren kunde ringa å säga: ?Du har en allvarlig brist på blättanblä. Utpräglat symptom är depression och viktuppgång. Ät den här tabletten så blir allt bra?. Åsså blev det det. Men, nu är det bara att slita lite hårdare för en problemlösning.

Nä, nu ska jag peta i mig ett mellis å leta mig till bingen.

Sov gott å dröm sött!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards