Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 20 januari 2019

Av Annci Hultström - 20 januari 2019 22:11

... är över. En bra helg. Mycket bra tillåmed.

Promenaden idag gick rätt in på välmåendekontot. Sol. -6. Bästa sällskapet. Vansinnigt bra skor. 7,15 km.

Efter det blev ett Mount Everest med tvätt viken. Spel spelat. Kort spelat. God mat äten.

Känner mig laddad för kommande vecka. Flyttslit, läkarbesök med W (inledande utredningbesök hos reumatologen), middag med vän, träning, storstädning. Ja, det är väl ungefär det.

Men först; God natt!

Av Annci Hultström - 20 januari 2019 10:00

... och strålande sol. Det innebär promenad. Idag med sällis. Marre kommer om 45 min :-)
Men innan det ska jag bjussa på ett inlägg om gårdagen. Det blev ju inget då. Somnade liksom på golvet... innan jag förflyttade mig till bingen.

Jag gick alltså till gymmet. I mina nya icebugs. VARFÖR har jag väntat med att köpa ett par sånna? Guds skänk från ovan ju.

Väl där körde jag det pass jag och Jonatan hade satt ihop. Vid sista övningen fylldes jag av hopp. Kände nämligen en längtan till nästa pass. Ljudet. Lukten. Folket. Kan det vara så att träningsglädjen börjar leta sig tillbaks?

Väl hemma slängde jag ihop scones. Väckte W. Fixade fint och gick sedan å väckte H med sång och paket på sängen.

Sen åt vi frulle och såg därefter Bird Box. Alltså... blev besviken. Hade kunnat se den mitt i natten. Inte nämnvärt läskig och alldeles för tam. Fick inte mer än 5 av 10 i betyg av mig.

När den var klar gjorde vi oss klara och drog till stan.

Bistro Bon på söder väntade på oss. Det var verkligen supergod mat. Bra service. Trevlig lokal. Möjligen lite märklig ljudnivå. Inte hög, men jag hade svårt att höra vad de andra sa.

Efterrätten tog vi hemma. Prinsessbakelse. H?s favorit, alla dar i veckan. Sen halvsov jag till halva Nyckeln till frihet innan jag fortsatte sova i sängen.

Vaknade 08.45 idag. Utvilad för första gången på mycket, mycket länge.

Och nu har jag ätit ensam-frulle och laddat för promenad.

Känns som det blir en bra söndag!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards