Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 11 januari 2019

Av Annci Hultström - 11 januari 2019 20:42

... hela arbetsvecka passerat. Bara att besluta mig för att ta hjälp, sätta upp en plan och ?blotta? mig har gjort stegen aningen lättare. Och all kärlek från er... wow! Med det i ryggen ska jag fixa det här! Och mycket mer. Som vikten. Den tröttar ut mig. Och ger mig dåligt samvete. Både gentemot landstinget, men mest mot mig själv. Har ju lovat att inte gå upp...

I november är det 10 år sedan jag gjorde min gbp. Jag har sedan dess alltid sett mig i en viss kropp, med en viss vikt, vid det här laget. Men kroppen valde att stanna 10 kg ifrån. Där blev jag kvar fram tills jag bröt fotfan. Efter alla turer med den gick jag upp några kg. Fler än vad som är ok. Så nu har jag 14 kg att bli kvitt. För nu vill jag komma i mål. Måste bara avsluta det kapitlet i mitt liv.

Det har börjat bra. -1,7 sen i måndags. Har givit mig själv en unna-dag i veckan, fredagar. Så nu blir det en minimuffins å lite popcorn. I morrn håller jag mig till frukt å grönsaker.

Nu jäklar!

Nej, nu ska jag återgå till filmen. Ser Mowgli med familjen. Alla, utom en, tittar.

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards