Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 17 juli 2018

Av Annci Hultström - 17 juli 2018 22:05

... inte många knop gjorda. Kände mig låg och trött när jag kom hem. Bytte om till bikini. Behövde liksom hitta det svalaste alternativet. Och naken inte är ett alternativ på altanen.

Strax efter kom H hem och såg på mig att jag behövde vila, så han fixade middag medans jag somnade på vardagsrumsgolvet. Ja, det var det där med att hitta det svalaste alternativet.

När jag blev väckt var middagen klar och vi åt. Sen har jag suttit ute, tills nu, och läst. Boken som fångat mig är den här:

Hälften är avklarad och den är bra. Mycket bra. Men nu måste jag stoppa mig själv. Kroppen skriker nämligen efter sömn.

Så... Sov gott och dröm sött!!

(bjöd mig själv på solrosor häromdagen, sååå underbart fina)

Av Annci Hultström - 17 juli 2018 12:09

... skapligt varmt ute när jag gick hem igår. +38 på biltermometern. Den gick förvisso ner till +35 när jag kört en stund.

Samma gradantal mötte mig på altanen hemma. Trots det gjorde jag mig till och grillade foliepaket med torsk. Såååå gott. Tycker jag. H hoppar inte högt (och W är ju borta, men är oavsett torsk-befriad... hon klöker när hon smakar), men så länge det är jag som lagar har han inget att säga till om.

När middagen var avklarad småplockade jag lite och sen gick vi ut på en promenad. Väl hemma blev det kvällsmellis... jordgubbar och lohilo. Mmmm...

Sen var det bara den lilla detaljen sova kvar. Trots vidöppna fönster, kalldusch och fläkt var det 28,7 när jag lade mig. Men det gick av någon outgrundlig anledning helt ok att sova. Börjar man vänja sig tro?!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards