Livets resa - på mitt sätt!

Direktlänk till inlägg 14 juli 2018

Påväg...

Av Annci Hultström - 14 juli 2018 20:09

... hem från jobbet igår stannade jag till och handlade, sen bar det av hem till grillen.

När middagen var ett minne blott, tog jag & H en promenad. Jag saknade 3600 steg, så det blev 2 varv i skogen. Såååå skönt, men galet varmt.

Efter en dusch bidde det...

Med Lohilo-glass den här gången. Något dyrare än ProPud, men lätt värt det eftersom den var mycket godare!

Kvällen avslutades med ett parti Yatzy. H vann överlägset.

I morse vaknade jag 04.50 av att det var för ljust, så på med ögonmasken. Snart sov jag sött igen. Vaknade inte förrän 07.52 Lyx! Självklart sov resten, så jag gick ut på en promenad. 7,5 varma km blev det. ?Dog? på altangolvet en stund. Där var det ?bara? +25 då.

Efter brunch packade vi oss iväg till Ängsholmsbadet igen. Lagom med folk, så vi hittade både parkering och en plats med både sol & skugga. Blev kvar ända till kl. 18.

Väl hemma hängde jag en maskin tvätt, plockade ur alla badväskor, gjorde middag (grekisk sallad) och planterade 3 blommor. Lika bra att hålla ångan uppe. Nu sitter jag och svettas i solen på altanen och tänker så göra till minst kl 23. Jojomen!

Njut resten av kvällen och glöm inte att dricka mycket. En varning är ju trots allt utfärdad.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annci Hultström - 16 april 2019 20:51


... tisdag. 2 arbetsdagar kvar den här veckan, sen 4 dagar ledigt. Det ska bli skönt. Inte för att jobbet suger eller så. Nä, det är solen med tillhörande promenader som lockar mig :-)   I söndags gjorde vi verkligen ingenting av nytta. Slöade he...

Av Annci Hultström - 13 april 2019 20:57

... vecka passerat. Igen. Alltså, var tar tiden vägen?   Vad har då hänt? Ja, den har väl sätt ut ungefär som förra veckan.   Lördagen: Lite vet ni. Fortsättningen var grillande. Årets första. Och oj, så gott!   Söndag: Långpromenad, s...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 19:18

... lördag börjar rundas av. Vad har då hänt? Jag tänkte först att den varit förjävla slö, men när jag tänker efter så har det hänt en del trots allt. Frukosten åts inne, sen gjorde vi vår på baksidan. Dvs tog fram utemöbler, torkvinda, cyklar os...

Av Annci Hultström - 6 april 2019 09:27


... och sol. Ett gammalt vinterprat på radion. Snart frukost. En bra start på helgen. Eller iofs, den började ju redan igår med min egodag och planeringsmiddag hos vänner. Tacos blev det. För att ha 100% koll tog jag med egna ingredienser... kyck...

Av Annci Hultström - 5 april 2019 16:34

... inte helt som förutspått, men nästan. Efter frukosten drog jag på musik, dansade mig fram i en undanplockningssession, hängde en tvätt, läste lite, åt lunch och pw:ade ner till massagen. Det var gudomligt skönt. Somnade tillåmed en sekund...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards