Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 27 maj 2018

Av Annci Hultström - 27 maj 2018 19:02

... start på min 13:e morsdag, så artade dagen sig. Blev uppvaktad med fint kort och en vas jag länge velat ha.

Sen bar det av för en runda äventyrsgolf på Aspuddens golfbar. Mycket trevligt ställe. Och vann gjorde jag åxå. Eller... nästan. Tvingades dela första plats med H. Fick väl vara ok.

Efter det drog vi till Winterviken för glass. Men se, de stängde redan kl. 16. Märkligt med den miljön. I det här vädret.

Det slutade med glass i Sumpan istället.

Nu sitter jag placerad i en solstol. Igen. Med ett glas rosé. Igen. De andra har middagsansvar. Hemgjorda burgare + halloumiburgare står på menyn. Ser jag fram emot!!

Av Annci Hultström - 27 maj 2018 12:59

.. passerat 11.30 väckte jag resten. Då tröttnade jag helt enkelt på att vänta. För när frukost övergår till brunch krälar jag runt i hungerdimma längs golven här hemma.

Inne plockas å fixas det med, för mig, hemliga saker. Jag har återtagit solstolspositionen och fått detta i näven:

De vet vad jag gillar. När de väl vaknat ;-)

Av Annci Hultström - 27 maj 2018 10:38

... andra i hela världen blir väckta med presenter och frukost på säng får jag, traditionsenligt, sköta mig själv (morgonpigg är inte alltid av godo).

Idag innebar det en flaska iste, med egenkärt bok, i solsängen.

Börjar bli lite hungrig, så jag får väl snart förse mig. Själv ;-)

Nåväl, vad är väl en bal på slottet?!

Grattis på Mors-dag till er och njut av dagen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards