Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 25 maj 2018

Av Annci Hultström - 25 maj 2018 19:59

... hjärna onsdag. Försök föreställa er glädjen när W upplyste om att det var torsdag. Med andra ord fredag idag å inte torsdag :-) :-) :-)

När jag kom hem igår bidde det grillmiddag (laxpaket) å sen storstädning av bottenvåningen. Klämde in ett avsnitt av Biggest loser innan John Blund kom.

Idag har jag, precis som igår, farit runt som en guttaperka på jobbet. Älskar när det är så.

Fick dock ett ljuvligt avbräck i form av en sommarlunch på Kaananbadets restaurang med drygt 30 kollegor. Fullständigt perfekt.

Det bjöds på Västerbottenpaj, varmrökt lax, sallad, färskpotatis (svensk faktiskt... det var kocken noga med att berätta), bröd och brieost.

Sen var vi en trio som sjöng ? Den blomstertid?.

Kan det bli somrigare? Nä, faktiskt inte.

Eller ja... det skulle vara nu då. Storstädat hus, grill och rosé. I +28 grader å sol.

Ljuvligt!!

Så hörrni... NJUUUUUT!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards