Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 21 maj 2018

Av Annci Hultström - 21 maj 2018 15:39

... till akuten med H idag igen. Ett återfall minsann.

Han fick ingen spaghettistor spruta idag, men väl en infart. I den pumpades en dos Tramadol som tog udden av det värsta.

Efter div. provtagning och scanning av blåsan fick vi åka hem med ett recept på värktabletter och info om en skickad remiss för återkontroll om 3-4 veckor.

Nu är det bara att vänta ut det... Kul. Eller inte.

När de tog bort infarten ville blodet inte riktigt stilla sig, så förbandet fick snart bytas. Mot ett... eh... gigantiskt. Men det funkade i alla fall.

Nä, nu är det snart min tur hos naprapaten. Så Adjöken!

Av Annci Hultström - 21 maj 2018 06:03

... igår och såg inte klart matchen. Men det går ju inte att missa att Sverige vann ;-) Kul!!

Idag blir det jobb, naprapat, matlagning och kör. Och packning. Åker till Lund och Göteborg på jobb i morrn. Ser just nu fram emot tågresan mellan de två orterna. Zzzzzzzzz... sovit som ett praktarsele i natt nämligen. Zzzzzzzz...

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards