Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 19 maj 2018

Av Annci Hultström - 19 maj 2018 22:24

... fock ett abrupt slut.

Jag är, i skrivande stund, påväg i taxi till Södertälje akutmottagning. Med mig har jag en galet smärtpåverkad H. Syster Annci misstänker ett njurstensanfall. Bajs tycker vi om det.

Av Annci Hultström - 19 maj 2018 18:11

... dag vi har!

Supergod lunch på Tre små rum, med efterföljande tårtfika. Miljön var perfekt... kaffekoppar på fat, gamla möbler, hallonsoda och virkade dukar.

Efter det checkade vi in på ett av de finaste stället jag upplevt, Ågården. Jag å H fick a room with a view... ån och dess fina vy. Sedan tog vi en runda på byn och slog oss sedan ner i varsina solstolar. Med ett glas rosé. Det var aningen svårt att slita sig, men med middag om 20 min var det ett måste. Det betyder också att jag måste skriva klart och piffa til mig lite.

Ha en fortsatt fin kväll!

Av Annci Hultström - 19 maj 2018 11:18

... på roadtrip. Målet är Trosa. Där ska vi bo fint och äta gott i ett dygn. Det är 2 bemärkelsedagar som ska firas stort, svärfar som fyller 80 på tisdag och svärföräldrarnas guldbröllop senare i sommar. Ska bli mycket trevligt!!

Igår skulle jag baka till försäljning för gympaklubben (trampolintävling idag), men hade glömt ta fram bananer ur frysen. Tack solen för upptiningshjälpen.

Minns ni TV-serien ER? Jag/vi var beroende och än idag kan vi leta fram avsnitten när Dr. Mark Green dog. Och fortfarande gråter jag så snoret rinner.

Häromdagen kom känslan över mig så smått igen när jag skulle packa en nykalibrerad pipett.

Adressen var kort och gott:
Himlen. ;-)

Nä, hörrni. Slutar för nu, men vi hörs igen. Tills dess: Njut av dagen!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards