Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 16 maj 2018

Av Annci Hultström - 16 maj 2018 22:18

... har ännu inte släppt taget om vår del av landet. Tack å lov!

Idag fick jag ännu mer sommarkänsla än den jag redan hade. Tog nämligen en promenad kring jobbet och sprang på värsta gullvivehavet. Kunde inte låta bli att plocka en bukett <3

Ett äppelträd i full blom passerade jag också:

Väl hemma fick jag skörda säsongens första rabarber:

(Bilden är ärligt snodd från intörnät, glömde fota innan de hamnade i frysen).

De ska bli en smulpaj någon dag. Tror jag. Dumpar ju ALLTID av det, så det kanske är bäst att låta bli.

Förresten, jag såg nu att bilden på brudspirean föll bort, så här kommer den. Igen. Typ.

Nä, nu väntar bingen. Har så sjukt ont i ett ben (är det inte det ena, så är det det andra), så jag tänker att Naproxen, sömn och vila är en bra medicin. Så... God natt!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards