Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 2 maj 2018

Av Annci Hultström - 2 maj 2018 21:07

... bästa läsare! Har ni haft en bra start på maj månad? Det har jag. Faktiskt. Men svensk som jag är måste jag väl klaga på nåt och då får det bli på pollen. Rackarns vad svårt jag har att andas. Började efter promenaden igår. Märktes dock mest när jag skulle sova. Sen har det hållit i sig hela dagen idag. Så jag tackar sjukvården för Bricanyl!!

Var förresten till sadisten... nej, jag menar naprapaten... idag. Status quo. Varken bättre eller sämre, trots idogt promenerande. Det är jag ändå nöjd med. För allt som inte tyder på tillbakasteg är som ljuv musik i mina öron.

Jag fick åxå klartecken att köra på, trots dagens behandling. So I did.

Av 5 km sprang jag 2. I omgångar. Kändes bra. Stabilt. Flyt. Men i morgon blir det vila. Eller en lugn promenad. Fast... hmmm... kan man gå lugnt?!

Nej, nu är det dags för kvällsmellis å sen bingen. Så god natt på er. Dröm sött!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards