Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 maj 2018

Av Annci Hultström - 1 maj 2018 23:05

... att sluta de blå. Så jag säger God natt och avslutar med några kloka ord :-)

Av Annci Hultström - 1 maj 2018 18:20

... kommer solsken. Så även idag. Det förde med sig ytterligare en rask promenad. Dock inte lika rask som igår. Hade maken med mig och då blir inte tempot lika högt (för mig) än när jag går in i mig själv och bara matar på.

Men runt kom vi och en fin väg hittade vi. Väl värd att gå igen.

Nu blir det en dusch och sen... ja, inte så mycket mer än middag och fix inför morgondagens vardag. Roligare än så blir det inte.

Av Annci Hultström - 1 maj 2018 08:45

... och det regnar. Hade beställt sol och minst +20 grader från idag till slutet av september. Men, men... det kanske blir en dags förskjutning. Eller två.

I lördags käkade vi på förmiddagen, sen bidde det en tur till centrum och därefter middag hos familjen H. Mycket gott. Och trevligt!

I söndags vaknade jag kl 08.22 och insåg att jag inte kunde hitta någon ursäkt att inte gå på det inbokade yin-yoga-passet. Så off I went. Och vilken jävla tur. Sååååå skönt pass. Precis vad min kropp skrek efter.

Väl hemma blev det lång-frukost och sen åkte vi till Arninge för att hämta 12 undanlagda dynor. Har ju köpt stolar till landet som nu behövde dynor. Därefter åkte vi och lämnade dem hos H?s päron. Passade på att äta lunch och fika åxå.

När vi kom hem var det dags för W att åka på träning, så jag och H åkte och handlade mat. Grillat stod på menyn.

Efter middagen fick vi W att gå med på att se ?Grabben i graven bredvid?. Hon tyckte den var bra. Vi har sett några ?riktiga? filmer den senaste tiden och hon har gillat i princip alla. Kul!!

Igår... ja, vad gjorde vi då?! Lökade mest hemma hela dan. Städade lite. Men just ja.., jag började ju dagen med en PW.

Sååååå skönt att se att foten håller. Att det går att pressa den. Trots det måste jag komma ihåg att det bara gått 4 mån. De räknar 6 mån som rehab-tid.

Idag kommer mor & far på lunch. Mamma fyllde ju igår, så hon ska firas.

Vad gör ni idag? Demonstrerar månne eller ligger platta på sofflocket?

Oavsett vad, ha en härlig dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards