Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 28 april 2018

Av Annci Hultström - 28 april 2018 09:03

När det fysiska och psykiska är i samspel går det bra. Helt enkelt.

Idag = 4 mån efter operation #3
1 år sedan = 4 mån efter operation #2

Av de 45 min sprang jag 15 utan större problem. Det som svek var konditionen. Inte foten. Så länge det är så jublar jag. Och gråter. Faktiskt. Det är såååå skönt att få en gnutta hopp i retur, så tårarna kom när jag stängde av Runkeeper.

Och dom här skorna. Alltså... jag måste ovetandes ha lånat ut mina fötter till Saucony när de började bygga dem, för de passar mig som handen i handsken. Behöver aldrig gå/springa in dem. Bara knyta på sig de direkt ur kartongen och ge mig ut.

Jag har ju breda pronerande fötter och den här modell är uppbyggda och extra vida, Omni Grid. Ljuvliga!!

Nä, nu ska jag kasta mig i duschen, sätta i linser, käka frukost och sedan åka på återkontroll hos optikern.

Hörs igen. Njut av solen tills dess vetja :-)

Av Annci Hultström - 28 april 2018 07:20

... klart. Sen åker de här på:

Strax därefter ska min fot få sig en prövning. 5,5 km pw med en gnutta löpning. Solen skiner och jag känner mig stark. Kan ju bara gå bra. Eller hur?!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards