Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 25 april 2018

Av Annci Hultström - 25 april 2018 21:52

... av naprapaten med en stor, hjärtlig och välkomnande kram - har man haft för mycket problem under lång tid då??!!?! Hursomhelst så gjorde det mig glad :-)

Och vad sa han då? Han var mycket positiv och märkte en oerhörd skillnad. Men vissa ledkapslar, muskler och senor behöver väckas. Och det mina vänner sköter han bra. Lite fööör bra. Jag skrek av smärta och han av glädje. Tänk att det är så kul att hitta roten till det onda... hmmmm...

I morgon har jag förmodligen blåmärken och garanterat kommer skon klämma. Men vad gör det när jag vet att det hjälper!?

Försöker ju leva sundare. Ni vet de där operationskilona som ska bort. Jag är duktig, men vad hjälper det när jag (en vecka per månad) samlar på mig så mycket vätska att vågen räknat uppåt istället för neråt. Ja, jag vet... det släpper. Men det är ändå störande!!!

Åt f.ö detta idag:

Ser mycket ut, men det är en Annci-portion... 70 gram ugnsstekt lax, 65 gram potatis, ett gäng gröna bönor och 3 msk yoghurtsås med chutney. Sååå gott!

Nä, nu ska jag pilla ut linserna (har de någon timme per kväll... går sådär, återkontroll på lördag) och knyta mig. Är trött. Så god natt och sov gott!

Av Annci Hultström - 25 april 2018 16:01

... på att få komma in till naprapaten. Med foten. Första besöket efter op och oj, som den behöver det. Har ju erfarenhet av resultatet numera, så jag vet att det kommer göra gott!

Hittade förresten mina favvis-löparskor på web-rea häromdagen. Beställde det sista paret. Igår kom de. Typ. I alla fall vänster sko. Höger kommer i morrn. Nä, det är inte så de jobbbar... men...

... mina ankfötter behöver en sko med vidare läst. I lådan låg en vanlig och en vid. De är nämligen identiska i övrigt. Så tokigt det kan bli.

Nej, nu är det min tur.

God eftermiddag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards