Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 20 april 2018

Av Annci Hultström - 20 april 2018 18:01

... månad så är det ;-)

När jag kom satte jag fart med den städning jag inte hann med igår. Så nu är hela huset skinande rent, sängarna renbäddade, 2 maskiner tvätt körda (hänger ute *lovely*) och röven placerad i en solstol. En bättre fredag med andra ord!

Snart kommer barnet hem. Då blir det thai-mat. Ute i solen. Alltså, wow. Just nu visar termometern på vår altan +25. I skuggan. Galet härligt.

Sen blir det säkert kortspel och Let?s Dance. Chansen är större för Let?s Dance när H inte är hemma. Vilket han inte är. Han har varit i Amsterdam på jobb, men kommer hem idag. Sent ikväll.

Nä, nu ska jag löka vidare. Men vi hörs!!

Av Annci Hultström - 20 april 2018 15:32

... jag.

Biltermometern. En fröjd för ögat. Suddiga ögat. Eller rättare sagt ögonen. Har nämligen varit hos optikern och fått linser. Kan ta ett par veckor innan jag vant mig, så det är bara att öva.

Nu ska jag hem till solstolen.

Trevlig fredag på er!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards