Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 18 april 2018

Av Annci Hultström - 18 april 2018 22:08

... var den temperatur som bilens termometer visade kl. 20.30 ikväll. Som jag har längtat!!!!!

God kväll förresten! Hoppas allt är bra. Här är det faktiskt helt ok. Känner mig starkare, både fysiskt och psykiskt, än på länge. Jag tackar främst foten för det. 2 rundor med lätt jogging/PW har den hittills klarat med bravur och det, min vänner, har jag väntat på. Törs nästan inte säga det högt, men så här bra har den inte känts efter de första 2 operationerna. Så kan det vara så att Dr. J. klarat uppdraget?!

Igår gick det i ett, så det bidde inget inlägg. Idag har det åxå rusat på, men en stund på toa fylls ut med ett inlägg. Tidsoptimering ;-)

Efter jobbet hade vi en get-together och körde SingStar. Sååååå kul. Måste bara införskaffa nåt sånt. Njöt varenda sekund och led lika mycket när jag var tvungen att lämna plats åt någon annan ibland... hahahaha... Skoja bara. Kanske. Typ.

I morrn är det 2-dag. Och städdag. Hoppas kombon går ihop.

Kan berätta att jag redan gått ner 3,6 kg. Efter fastan hade jag gått ner 4,4 kg. Av de gick jag upp 1,3 när jag började äta. Men nu har jag börjat tappa igen. 0,5 kg på 2 dagar. Det peppar mig enormt!!!

I den takten kommer jag ha blitt kvitt operationskilona + 5 kg extra till resan. Och det gör verkligen inget. Då är jag nere på lägsta vikt ever sen min GBP. Hade inte varit helt fel.

Nä, vet ni vad? Nu kommer sömntåget in på perrongen. Så adjöken. Sov gott å dröm sött!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards