Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 14 april 2018

Av Annci Hultström - 14 april 2018 20:45

... se Tårtgeneralen. En fullkomligt fantastisk film. Samtliga i familjen ger den 5 ostbågar av 5. Sorglig, rolig, annorlunda. Se den.

Vad mer har vi gjort?! Ätit frulle ute i solen, lämnat saker på Skopan (second hand butik), letat glasögonbågar till H, ätit lunch ute i solen, sovit middag, varit på bio och grillat. Nu ser vi på Smartare än en femteklassare. Sen blir det bingen. Är sååååååå trött...

Av Annci Hultström - 14 april 2018 09:17

... makrill i tomatsås.

I strl 36,5. Japp, det var precis det jag blev rekommenderad att stoppa foten i för att påskynda läkningen av den.

Det stämmer, jag somnade om en stund på soffan och det där var en dröm. Men vilken dröm. Hur skruvat kan det bli egentligen?!

Nä, nu ska jag väcka resten. Frukost ute väntar.

Av Annci Hultström - 14 april 2018 07:25

... var väl inte riktigt den tiden jag hade planerat att vakna idag. Har iofs vaknat den tiden varje dag den här veckan (all faste-dryck) som gör sig påmind), men somnat om. Men se det gick inte för sig idag. På en lördag å allt. Tänkte en kort stund att jag skulle smyga iväg till gymmet, men kom på att de inte öppnar förrän kl. 8. Därför hamnade jag på soffan istället.

Börjar bli trött igen känner jag, så kanske jag kan slumra en stund igen.

Idag ska vi på bio förresten. ?Tårtgeneralen? står på reportoaren. Tänkte mig den som en vuxenfilm, men så var den recenserad i KP och det fick oss att ?tvinga? med W. Hoppas hon gillar den lika mycket som pojken i tidningen gjorde. Han menade att det skulle bli en svensk klassiker. Och hoppas vi vuxna gillar den åxå. Recensenterna har ju höjt den till skyarna, så det bådar gott.

Nä, nu ska jag sluta de blå en stund. På återhörande. Och tills dess; Ha en finfin dag!!!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2018 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards