Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 13 november 2016

Av Annci Hultström - 13 november 2016 09:16

... någoooooooon!!!!

 

Vaknade tidigt och gick upp och bakade. Igen. Hur många kakor kan man behöva på en jul???? Så nu får någon stoppa mig handgripligen snart.


Jag har ett dilemma. När W sover i våran säng så sover jag A L L T I D uruselt. Och eftersom jag är så sömnberoende känner jag mig som den uslaste av mammor när hon vill sova hos oss bara för att det är mysigt. Det är en sak om hon drömt, är sjuk eller inte kan somna... då "står jag gärna ut". Men när hon kommer och säger "Snälla mamma, får jag sova hos er" och jag bara känner motvilja, då kommer känslan av den usla mamman. Har verkligen försökt stå emot känslan, men eftersom jag varje gång går runt i ett vakuum dagen efters är det svårt. Jag försökte muta med att säga att hon får sova i 4 nätter snart, eftersom H åker iväg. Men nä... det var just igår hon ville. Och då fick hon det. Och jag tror baske mig att jag sov rätt ok. Vet ju iofs att jag vänt mig ett antal gånger och fått trängas lite, men vakuumet känner jag inte av. 


Vi bokade ju resa igår och på kvällen även hotell. Vi har ju bott i princip uteslutande på Laguna när vi varit på Lanta, men den här gången hittade fru J ett snorbilligt "skynda-dig-att-boka"-erbjudande på 5-stjärniga Chada. Så här kommer vi bo de sista 7 nätterna:

     

Det bidde någon typ av svit med frukost inkluderat. Detta till det facila priset av typ 600kr/natt. Som hittat. Ja, så nu är det bara att börja nedräkningen...

 


Nä, nu ska jag väcka W så hon kan fixa frulle till H. Det är ju trots allt Fars dag. Så GRATTIS till alla fantastiska pappor där ute! 

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards