Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 10 augusti 2016

Av Annci Hultström - 10 augusti 2016 19:40

... dagar av semestern gått. Det har varit 3 bra dagar. Och för att inte tala om helgen som fick <3 Tar vid där jag slutade i lördags morse.

Lördagen bestod av en faslig massa hemma-fix. Männen satte upp rörelsestyrd belysning på gäststugan. Under tiden la jag å Sara första lagret färg på förrådet. Vi var grymma och väl förtjänta av ett kräftkalas i miniformat.

Nubben å de "vanliga" mängderna alkohol uteblev. Främst för att familjen J bara hade 3 dagar kvar till BF. Men åxå för att vi var redigt trötta efter ett ordentligt dagsverke. Så vid midnatt kröp vi till kojs. Och oj, så skönt jag sov.

Söndagen innebar även den hemma-fix. Ett andra och sista lager färg på förrådet, ett första lager på portarna, ett nytt trappräcke samt start av pytte-bod-bygge.

På kvällen fick vi för att bada och skjuta potatiskanon. Barnen badade. Själv tittade jag på. Och drack rosé.

Tebax i stugan blev det dessert; Oreo cheesecake. Mycket god. Men mäktig (frös resterna och åt dagen efter och då var den mycket godare).

På måndagen färdigställde vi lite och sedan bar det av hem.

Igår åkte vi norrut och firade pappa, syrran och Jim som fyllt år. Det blev en tur till havet. Blåsigt, kallt, småregnigt men ändå rogivande.

Kom hem vid 22.30 och somnade rätt omgående.

Idag har vi varit till läkaren med W. Vi misstänker astma, för vid ansträngning får hon svårt att andas. Hon fick lämna blod och var så tapper! Efter det blev det shopping, lunch å glass i centrum. Eftermiddagen kröntes med bio och nu ska vi spela Kasta gris. Till det dricks det Cava minsann.

Samma som Marre å jag druckit oss fnissiga på i Spanien på 2 träningsresor ;-)

Nä, nu till spelet. Njut kvällen, det gör jag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards