Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 29 april 2016

Av Annci Hultström - 29 april 2016 20:12

... åsneröv-sugar-vecka är äntligen över. Lång. Eländig. Varför?

Tja... en f.d jobbarkompis och vän gick bort i ALS häromdagen. 58 år gammal. Några månaders kamp. Bara. Så jävla orättvist. Varför plockas de bästa först??????

Detta har påverkat hela veckan. Känt mig nere. Slut. Ledsen. Men livet går ju vidare. Snart. Det vet jag. Bara att föra hans positiva anda vidare. Helt enkelt.

Försökte tänka på det ikväll. När solen sken, altanen lockade och den vita månaden var över.

Det gick ok. Bra musik underlättar. Det har det alltid gjort för mig.

Nåväl; Vila i frid finaste G <3 Nu är du på en plats där inget kan plåga dig mer. Och det är bra. Även om vi, som är kvar på jorden, kommer sakna dig. Oändligt. Men en dag ses vi igen, där golfängarna är för evigt gröna!

Vad har mer hänt, förutom elände?! Hmmm... håret mitt är klippt. Rejält.

Trivs så bra. Till skillnad från W som grät "blod" när hon såg det.

Och mer? Ja, ett plågsamt besök hos naprapaten har ägt rum. Fy f*n. Han sa: "Oj, där kopplade du på förlossningsandningen märker jag". Gjorde lite lätt ont m.a.o

Nej, nu en dusch. Sen helgkostym och hopp ner i soffan.

Trevlig kväll!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards