Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 24 april 2016

Av Annci Hultström - 24 april 2016 07:29

... väckte mig i ottan idag med. Så... God morgon dårå!

Gårdagens försäljning gick, trots allt, bra. Vi som väl var där var grymma! Trots "bara" 130 sålda biljetter till föreställningen (av ca 300) slog vi säljrekord. Att det bara var en klass som sålt innan behöver vi prata så högt om... fast de hade iofs dubbelt så många sålda biljetter som oss, så GRYMMA var ordet!

Idag är tanken att jag & W ska klippa oss, W ska få skor och jag behöver verkligen några nya färgglada toppar. Blev innerligt trött på min dystra garderob härom dagen. Får se vad vi lyckas med. Innan det ska frukost ätas och jag tänkte ge mig i kast med att baka snabba frukostbullar. En jästid på 15 min. Kan det bli bra det tro?

Bakade dessa förra helgen. Då satte man degen på kvällen och bakade ut på morgonen. En superhit! Enkla och så goda!

Önskar en finfin söndag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards