Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 21 december 2015

Av Annci Hultström - 21 december 2015 08:09

... så där många dagar igen sen jag skrev sist. För det har varit minst sagt hektiskt, så jag har bortprioriterat vissa saker. Som bloggen.

Vad har hänt då?!

Ja, den 11/12 var W's klass och lussade på jobbet. Sååååå fint! Har varken bild eller film tyvärr, så ni får ta mig på ordet :-)

Dagen efter hälsade vi på hos våra vänner hästarna. Angelica tog med W ut på en tur (eftersom jag inte vågar med min trasiga fot). Så snällt! Det var en skön dag med sol. Ja, sol. Helt crazy.

På kvällen åt vi middag i Täby och firade Wilmas och Samuels födelsedagar i förskott. Marre hade fixat tårtan. Lika god som fin!

Söndagen, Lucia, tillbringade vi på Skansen. Julmarknad, Luciatåg i Seglora, varm choklad och lite snö faktiskt. Och olydiga barn ;-) En underbar dag!!!!

På måndagen var det dags för julbord med jobbet. I år var vi på Villa Godthem. Mycket, mycket bra!!! Men rackarns så fel med julbord på en måndag. Heeeela veckan blev fel.

Onsdag och torsdag hade W julkonsert i Messingen. Den sista föreställningen var vi på. Och WOW! Vilka ungar. 130 fantastiska stämmor. Underbart vackert!!

I helgen har vi bara varit. Lökat, pysslat å pyntat. Känner mig mer utvilad än på månader. Behövde det verkligen!

Sen har ju nån fyllt åxå. Vår älskade prinsessa blev ju 10 år i fredags. Puss vår älskling!

Nä, nu väntar jobb i dagarna 2. Sen julledigt.

Ha en finfin dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards