Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg under november 2015

Av Annci Hultström - 4 november 2015 21:23

... när livet är i träda. Helt enkelt. Och det är det för tillfället. Ett par middagar med goda vänner är väl det mest upphetsande som hänt sista tiden. Annars är det mest hemmafix som gäller. Och det i kombo med en (fortfarande) öm fot suger. Räcker liksom att jobba för energin ska ta slut.

Ser enormt mycket fram emot träningsresan. Behöver den mer än någonsin efter den här kassa hösten. Men någonstans i bakhuvudet intalar mig att den blir inställd. För att åka med en fot i det här skicket är liksom ingen idé.

Så jag hoppas sjukgymnasten jag träffar nu är magiker! Fast nä... vid första besöket i måndags gick följande att läsa mellan raderna, i det han sa; "Jag tror du har en skada läkarna inte upptäckt".

För samtidigt som han undersökte (det gjorde så ont att jag höll på att kräkas... det svartnade för ögonen... förlossningsvärkarna bleknade i jämförelse... och nä, jag överdrivet inte) så ställde han 100 frågor om hur de undersökt, hur de röntgat osv. Sedan sa han; "Ok, vi får lita på att de har rätt och lägger upp rehab utefter det så får vi se sen vartåt det bär". Känns ju sådär...

Ni märker att jag är på ett riktigt positivt toppenhumör va?!?!!

Nu ska jag duscha, dricka en kopp thé och sen knyta mig.

Natti natti!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards