Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 7 oktober 2015

Av Annci Hultström - 7 oktober 2015 22:52

... sista smärtstillande "kompis". Då hade vi hållit ihop i 1 vecka. Tog inget annat under gårdagen och det kändes ju. Idag har jag kört på Ipren. Som inte har hjälpt. Ett smack. Har bajsont i foten just nu. Har inte gjort många knop alls ikväll. Inte ens sittande har gått. Om det fortsätter så får jag nog ringa en läkare igen, för såhär kan jag inte ha det känner jag.

Hemmet ser för övrigt ut som skit. Saker överallt. Och smutsigt. Redan. Och värre kommer det bli när de börjar slipa allt spackel. Hmmmm...

Nä, nu - sova. Och drömma om en bättre morgondag!

Av Annci Hultström - 7 oktober 2015 07:55

... mer än någonsin att det var lördag, för det hade inneburit aningen mer sömn. Idag var det tungt. Är helt slut efter gårdagens fix. Ont i foten hela dagen igår. Och det blev ju inte bättre av att förbereda hemmet för renovering.

Eftersom jag inte kunde bära föll min lott på, att med värmepistol, ta bort en klisterremsa längs med hela trappan. Den har tidigare hållit en kabellist på plats. Behöver jag säga att nästa list sätts upp på annat sätt??????

Fy fan! Ont överallt. Blåsor på fingrarna och för lite sömn.

Men nu är allt klart och idag sätter de igång. Så försök komma ihåg hur det såg ut innan...

Förresten... idag var det än mer höst:

Härligt!!!! Önskar så att jag kunde ta en skogspromenad. Kanske får leta mig upp i spåret i helgen. Där går det ju att gå på mindre vägar i alla fall. Lovar att hålla mig borta från fotbrytande stenar dock.

Ha nu en underbar dag!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards