Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 25 september 2015

Av Annci Hultström - 25 september 2015 18:39

... lilla fot. Säger jag. Har inte kunnat stödja alls på den idag, den värker väldans och är mer svullen än igår. Så här ligger jag och tänker så göra resten av kvällen...

Hade tänkt tillbringa kvällen på Grönan och avnjuta Europe in action, men nä... var inte riktigt aktuellt. Mycket planering som spricker för tillfället.

Förresten... nu, ÄNTLIGEN, har hyresvärden fått timmen loss för att komma igång med renoveringen här hemma. Om 1,5 vecka börjar dom med v-rum, hall och trapphus. Härligt! Så i helgen ska vi börja röja lite. Ska bli så skönt att få S L Ä N G A en massa.

Nä, nu ska jag festa loss på en clementin.

Trevlig kväll!!

Av Annci Hultström - 25 september 2015 07:50

... på igen, för satan i gatan vad foten gör ont idag. Det började igår kväll, efter timmar av högläge. Över natten har det gått ok, men så när jag vaknade och satte foten i golvet insåg jag att det var än värre. Det är några cm ovanför fotknölen som det skär som knivar. Inte riktigt den utveckling jag tänkt mig. Men jag hoppas det är en del av läkprocessen.

Nåväl, det är fredag och 2 planlösa dagar ligger framför oss. Den enda tanken som finns är bio i morgon. Vi har tänkt se "Inside out". Om foten pallar.

Förresten... TACK, TACK och åter TACK söta Linda för besöket igår. Det värmde enormt <3 Och goda theer (stavning??) hade du med dig åxå. Lovely!

Nä, nu ska jag snart kliva av bussen.

Trevlig fredag alla!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Ovido - Quiz & Flashcards