Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 26 augusti 2015

Av Annci Hultström - 26 augusti 2015 21:57

... jag törs springa. Eller???

Ja, lite så tänkte jag idag när jag skulle ut på min första "riktiga" runda sedan mordet i Runby spåret. Tanken fanns med mig hela tiden. Tänkte springa sista biten genom skogen, men nä. Höll mig till cykelvägen. Hoppas kunna känna mig tryggare efter självförsvarskursen jag ska gå på söndag. 7 timmar med teori, slag å sparkar. Kommer sova gott efter det gissar jag.

Första rundan på ett tag alltså. Kändes bra, men en sak är säker och det är man lägger av sig snabbt. Så nu är det bara att börja från scratch igen.

Vad mer har hänt idag då? SKOLSTART!! Liten har blivit stor och första dagen på mellanstadiet väntade. Tänk vad tiden går. Heeeeelt sjukt!! Se här...

Första dagen på dagis, lågstadiet och mellanstadiet. Hmmm... hon blir äldre, men inte jag ;-)

Nu... Natti natti!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards