Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 10 juli 2015

Av Annci Hultström - 10 juli 2015 17:30

... vad tiden går fort. Jag hinner absolut ingenting just nu. Så om någon där ute kan dra i nödstoppen - GÖR'T!!!!!


Så, vad har då hänt sen sist då? Tar det från början.


Onsdag 1/7

Efter jobbet var jag ut och sprang. Och jösses, vilken flopp. Såååå galet jobbigt. Var inte alls i form, så orken lös med sin frånvaro. Fick ihop 4,5 asjobbiga kilometer.


Torsdag 2/7

Årets hittills varmaste dag. Jag jobbade och var inte ut en minut på hela dagen. När jag slutade tog jag hissen ner till garaget, satte mig i bilen och körde till Väsby. När jag öppnade dörren höll jag på att svimma. V I L K E N värme. +31 grader. Så efter bolagsshopping, tandläkarbesök (en tand ska dras), hårklippning och matshopping åkte jag hem och "dog" ett par timmar i solen. UNDERBART! Att jag sedan, pga av det, sov som ett praktarsele hela natten talar vi tyst om.

 


Såg den här ascoola hojen åxå. Var tvungen att gå fram och fråga om jag fick fota. Det fick jag såklart. Det är ett hemmabygge, med en Honda från -92 där under.

 



Fredag 3/7

Jobbade och kastade mig sedan hem till solstolen. Nästan lika varmt då med. Bokade flygbiljetter till Bangkok (yeah). Sedan packade vi för helgen. Och för W's vistelse hos mormor & morfar.


Lördag 4/7 - Söndag 5/7

Var och tränade ett styrkepass (gick asbra), duschade, åt frulle och packade det sista. Sen bar det av norrut. 


Efter att ha lämnat W hos mor & far fortsatte vi till Gävle. Kom strax efter kl 13 och hade turen nog att få checka in på vårt rum. På Elite Grand Hotell. Japp, en barnfri helg väntade. 


Vi fick ett underbart fint rum. Stort, ljust och annorlunda uppbyggt!

 

Sedan väntade en dag med idel lökande. Vi åt lunch i solen, satt på uteserveringar med nåt gott i glasen, åt en underbart god middag, gick promenader, handlade lite. Men framförallt - vi pratade till punkt i flera timmar! 2 underbara dagar! 

 



Måndag 6/7 - Tisdag 7/7

Jobbat, tränat och fixat hemma. Planterade bland annat nya blommor ute. De andra var rätt vissna kan man säga... Blev riktigt nöjd.

   


Onsdag 8/7

Var till kiropraktorn. Tröttnade på att ha konstant huvudvärk. Hade massor med låsningar i bröstrygg/nacke/höft. Igen. Behöver jag säga att jag börjar ledsna?!???!?!?!?!? Frågade vad jag kan göra för att undvika det. Inget blev svaret... jag undviker redan chins/dips/armhävningar (som påverkar mest) och tränar för att stärka ryggen. Mer går inte att göra. Hmmmm... *suck*.


Mor & far levererade W. Som tack bjussade vi på middag. 


Torsdag 9/7

Jobbade och tog sedan emot familjen Lagerqvist som ska vara hos oss några dagar. Åt middag och satt sedan med rosévin och pratade. Massor. Kom i säng förhållandevis tidigt och sov riktigt gott.


Fredag 10/7

Smög upp, för att inte väcka någon, och for till jobbet. Seg dag. Händer inte mycket nu direkt. Men iofs är det rätt skönt, då hinner man lite annat som skvalpat.


Nu ska vi till Tiger och äta middag. Herr & fru Lagerqvist har nämligen bröllopsdag och det ska vi såklart fira!  


 


Resten av kvällen/helgen återstår att planera. Så jag ber att få återkomma.


Önskar er en underbar helg och döda inga spindlar. Ok?!!!???!



Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards