Livets resa - på mitt sätt!

Alla inlägg den 1 juli 2015

Av Annci Hultström - 1 juli 2015 07:46

... dagen i den officiella högsommarmånaden inleds med strålande sol. Och V Ä R M E!!! Underbart! Hoppas de har rätt i att värmen tänker stanna ett tag nu.

I måndags åt vi rester av söndagens burgare. Gott! De är väldigt mini, vilket gör de godare på nåt sätt. Testa vetja!


Orkade f.ö bara den ena. Ville ju ha grillad majs åxå. Det är ju åxå så gott. Tröttnar aldrig!!

Igår var jag på yoga och faaaan vad bra jag var. På riktigt. Var dyngsvettig efter. Och det där passet... såååå bra! Hon Camilla är bara bäst!

När jag kom hem åt jag middag, duschade och gav mig själv en manikyr. Mina, över vintern, askassa naglar har plötsligt vuxit sig både långa och hårda. Funderade på varför, men det måste vara D-vitaminerna jag tar. Hittar ingen annan förklaring.


Nä, nu ska jag skriva ett par meddelanden. Så jag lämnar er.

Njut dagen!!

Presentation


Livets resa - på mitt sätt!

Mot målet

LilySlim Weight loss tickers

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Arkiv

Ställ en fråga

9 besvarade frågor

Tidigare år

Länkar

Gästbok

Sök i bloggen

Maila mig gärna

annci.hultstrom@hotmail.com

Besöksstatistik

Följ mig


Skapa flashcards